Healingsmassage

Har du spændinger i kroppen? Så kan healingsmassage være din udvej

Healingsmassage

Healingsmassage er en rolig, blid og omsorgsfuld form for massage. Jeg reducerer spændinger i kroppen og sørger for at du har det godt i kroppen efter et endt forløb.  Under massagen bruger jeg blide strøg og energi fra sjælen. Ofte kan der dukke billeder eller tanker op, du kan endda opleve stemningen fra et øjeblik eller en situation. Det er i de situationer spændingerne opstod og det er det vi bearbejder med healingsmassage, sådan at disse spændinger opløses. 

 

Når du får healingsmassage, opnår du et ægte, nært og vidende forhold til dig selv

Det kan for mange, være forsømmelse af berøring, som udløser både spændinger og følelserne, når disse bearbejdes. Berøring er generelt en af de mest forsømte sanser i det moderne samfund og den sans der skaber mange problemer for både krop og sind. Det kan være i form af mangel, men også angst er en stor modspiller.

Hverdagen er hektisk og det er derfor naturligt, at det lige netop er denne sans som oftest forsømmes. Det kan også i nogle tilfælde være en følelsesmæssig situation, der har skabt spændingerne i kroppen, og det kan derfor være en stor byrde at komme af med.
 

Healingsmassage er både for krop og sind

Healingsmassage handler derfor ligeså meget om hvad, der sker inde i sindet og hvilken betydning det har på vores krop. Denne massage form kan hjælpe dig af med spændingerne, give dig større tryghed i dig selv og i forhold til andre omkring dig. Healingsmassage er også en metode som bruges til at stress behandle. Det kan hjælpe dig, hvis du føler at dit mentale overskud er ved at løbe tør. Her kan det være en god ide at nedbryde følelsen af stress i opløbet.
 
Healingsmassage er en unik måde at forstå sammenhængen i kroppen, den fysiske, det mentale og den spirituelle side. Når forståelsen bliver skærpet vil bearbejdelsen af spændingerne være det næste skridt, begge dele er en lige stor del af behandlingen.
 

Få hverdagen tilbage

Healingsmassage kan være den behandling du mangler for at få den sidste hovedpine, migræne eller gammel skavank, endeligt væk. Hverdagen vil se lysere ud og virke nemmere og mere overskuelig, når du ikke har denne slags belastende spændinger siddende mere. Du vil få det bedre både fysisk og psykisk.
 
Har du spørgsmål til healingsmassage eller synes det er noget du er nødt til at prøve, så kontakt mig nu for at hører nærmere om forløbet og healingsmassage i det hele taget.
 
Du er altid velkommen til at kontakte mig på telefon 61 34 06 81 eller via email karinblyt@gmail.com – for at hører mere eller booke en tid. 
 

En fortrolighed der kan give større tryghed i dig selv og
i forhold til andre

Healingsmassagen tager 90min med en samtale før og efter massagen. 
Priserne finder du under vores fane “priser

healingsmassør københavn

Få en tid

Healingsmassage er godt for:

  • Stress
  • Angst
  • Indre ro
  • Depression
  • Søvnproblemer
  • Selvudvikling
  • Livskriser
  • Sorg/tab
  • Tilstedeværelse i nuet

Behandlingsforløb med healingsmassage

 Et healingsmassage forløb er individuelt og meget forskelligt fra person til person. Der er stor forskel på, hvor mange behandlinger der er brug for. Dette vil vi sammen finde ud af hen af vejen. Det er vigtigt at behandlingen tilpasses dig, sådan du får det mest positive resultat. Der er derfor ikke en direkte opskrift – det er et helt personligt forløb.

Der vil, før og efter hver eneste behandling, være en samtale. Samtalen inden behandlingen vil fortælle om situationen du er i nu, og efter behandlingen vil vi sammen kunne få en større forståelse for, hvad der har ændret sig og om nogle af spændingerne har givet slip, eller om der er brug for, at vi kommer dybere ind. Under forløbet vil vi naturligvis være særligt opmærksomme på, at vi arbejder med de ting som vil have en positiv indflydelse på dit liv fremadrettet.

 

Følg med på facebook

På min Facebook side kan du følge med i det seneste nye: både nye events der løbende tilføjes, billeder og meget andet.

Tag endelig et kig rundt på siden og huske at “synes godt om”.